daniela

daniela

Tuesday, December 30, 2014

Vreau o lume unde tu existi!

Dincolo de vise, trebuie sa fie o lume unde tu existi.
De-as putea sa-ti scriu cuvinte despre o iubire ce depaseste totul,
despre o dragoste incrustata in adevar, ce unifica si vindeca!
De-as putea sa-ti arat frumusetea neegalata ce emana din devotamentul meu puternic si perla lacrimei mele accentuand puritatea!
Ma intreb: Unde incepe hotarul unei lumi in care sa nu-mi planga inima in poeme,
o lume unde sa nu te iubesc numai in vise?
Inima ta sa se potriveasca cu a mea si viata mea sa o completeze pe a ta.
Sa fii copacul meu cu magnolii inflorite sub care sa imi odihnesc lacrima si spiritul meu sa ramana intact.
Pentru ca, numai tu poti schimba nuantele triste ale vietii mele in suras.
Gaseste regatul inimii mele, unde nu exista limita si nici imposibil!
Sa vezi cum imi picura din suflet dorinta de a-mi lipi sufletul de tine.
Chipul tau il vad multiplicat in tot ce-i viu si frumos,
Ochii tai si ai mei au atatea sa-si spuna si, cine stie...poate tu esti mantuirea mea.
Cu tine, simt ca voi fi privilegiata de imensitatea dragostei ce-mi va taia rasuflarea,
Cu tine, voi recupera fiecare moment pierdut...pentru ca tu imi dai un motiv sa ma simt vie.
Fara tine, eu ma pierd, ma sting...voi deveni...*a fost odata*...
Cu tine, vreau sa traiesc un inceput si sfarsit...pentru ca iubesc deopotriva lumina si umbra ta.
Dar timpul...timpul ne separa prin distanta...uitand ca destinul meu este in tine si doar prin tine imi renaste pofta de viata.
Uitand ca sufletul meu depinde de tine iar rugaciunea mea este dragostea.
Timpul...timpul ma tine captiva in labirintul clipelor, facandu-ma sa ma dezintegrez in particule de dorinta...
Dorinta de a sfida distanta si de-a ajunge la intalnirea inimilor noastre.
Dorinta ca totul sa fie autentic, nimic efemer si sa te pastrez de-a pururi.
Cauta-ma, acum si nu maine!
Gaseste-ma si pastreaza-ma pentru totdeauna!
Ramai in mine cu sensibilitatea si nobletea ta pentru vesnicie...niciodata o amintire!
Cantul inimii mele, as vrea sa il auzi doar tu...mesagerul ce face sa curga din clepsidra timpului, focul sacru al dragostei.
Doar TU...cel ce exista acolo...undeva...doar pentru mine...

                                                  by: Daniela Stan



No comments:

Post a Comment