daniela

daniela

Tuesday, December 30, 2014

Unde sunt eu...?

Am cazut in capcana dragostei si am crezut intr-o inima mincinoasa...
lasandu-mi dezarmata toata fiinta mea si dragostea sprijinita de o iluzie.
Cand mori constient in fiecare zi, privind cum si tacerea este o minciuna,
tot ceea ce primesti, este un act dezonorant si elemente de tortura.
Cand lumea iti este sub asediu si aripile-ti sunt incendiate,
durerea iti este multiplicata iremediabil iar ecourile ei se pierd in neant...
Cand inima capituleaza si dragostea ta este calcata in picioare,
viata ta ingenuncheaza transformandu-se intr-o trista saga...
Cand esti smuls din lumea ta si toate visele iti sunt anulate,
uiti sa-ti protejezi sufletul iar zgomotul tristetii este palpabil...
Cand suferinta nu mai are secrete, ai nevoie de pansamentul unei amintiri
sa anuleze cascada fluida a intunericului din inima ta...
Atunci cand iti lasi viata condimentata de minciuni
si accepti la masa sufletului tau ingredientele tradarii...
dragostea ta devine colectionara dezamagirilor si lacrimilor...
Cand nu-ti mai recunosti arhitectura sufletului si te intrebi: Unde sunt eu?
vaslesti prin gandurile tale, dorind sa te intorci la ceea ce ai fost...
uitand de momentele ce ti-au tatuat visele si au simulat fericirea...
gasind puterea de a renaste, departe de o inima mincinoasa, vanzatoare de iluzii...

                                                by: Daniela Stan



No comments:

Post a Comment