daniela

daniela

Tuesday, December 30, 2014

Inima mea insista

Zambetul tau vorbeste cu inima mea,
Binecuvanteaza sufletul meu si creeaza armonie in haosul vietii mele.
Vocea ta...adapostul cuvintelor ce-mi mangaie gandurile obosite de dor...
ce insista sa simt aroma clipelor invaluite in parfumul celor mai frumoase simturi.
Ochii tai...sublim poem scris in tacere...soapte ce indeparteaza puterea de supravietuire a singuratatii mele.
Lacrima ta...un inger preschimbat in miracol...imn si candela in templul sufletului meu.
Surasul tau...mozaic de toamna blanda, ce ma surprinde cu tonuri calde, pastelate.
Ambrozia gurii tale...ma inalta in cascade de lumina si explozie de sentimente...
in note romantice ce ma lasa fara glas, lasand dragostea sa triumfe.
Mireasma fiintei tale...vers dincolo de cuvinte, ce-mi zdrobeste lantul tristetii, eliberandu-mi inima.
Doar TU...amalgam de emotie si echilibru, pasiune si caldura...
compozitie sufleteasca ce cuprinde expresia pura a dragostei...cuvant ce prinde culoare...
emotii starnite cu blandete si simplitate.
Iubesc omul care apartine doar lumii mele, doar al meu...
ce lasa intrebarile sa treaca, ce ma aprinde, ce ma face sa ma recunosc in el.
Viata are gustul tau, e intruchipata in tine!
Tu, esti dorinta si pacea mea, 
Esti doar tu si inima mea insista pentru tine...

                                                   by: Daniela Stan






No comments:

Post a Comment