daniela

daniela

Tuesday, December 30, 2014

Dragoste, am ceva sa-ti spun!

Dragoste, am ceva sa-ti spun!
Pentru fiecare in lume s-a creat o pereche...
Ceea ce inima mea cauta, am scris in pergamentele dragostei.
In infinitatea clipelor, exista relatii pure,
pentru ca dragostea este fericirea necesara inimii.
Nu stiu cand va veni chemarea dragostei cu binecuvantarile ei...
Vino si imbratiseaza-ma pentru a-mi gasi calea!
Voi locui in ochii tai si iti voi spune secretele inimii mele,
Ritmul batailor inimii mele isi are ecoul in bataile inimii tale.
Tu faci sa triumfe sentimentele asupra ratiunii,
Tu ma completezi si respir doar atunci cand simt respiratia ta,
Tu dormi in somnul meu, in lacrimile mele, in dorinta mea,
Tu esti balsam vindecator pe ranile mele vechii,
Tu esti fiecare motiv, speranta, vis...
Dragoste, am ceva sa-ti spun!
Gaseste-l pe acela care sa-mi soarba fiecare lacrima si sa-mi ofere pace...
Gaseste-l pe acela care v-a privi in inima mea fara limita de timp...
Pentru ca legatura inimii este foarte pretioasa...pentru ca dragostea este fericirea inimii...

                                                    by: Daniela Stan





No comments:

Post a Comment