daniela

daniela

Tuesday, December 30, 2014

De te-as intreba iubite...

De te-as intreba iubite, de pot sa vin in lumea ta
si sa-ti impletesti povestea ta frumoasa cu a mea...
Inima sa-mi inrobesti si vie sa ma faci sa simt,
in oaza dragostei eterne sa ma cufund in infinit...
De te-as intreba iubite, de poti gasi tu drumul meu,
citind in stele a mea dorinta, de-a te chema de-mi este greu,
Caci fara tine viata nu-i si fara tine nu-i divin,
imi prinde dorul radacini, dorinta-mi se transforma-n chin...
De te-as intreba iubite, cum faci de simti chemarea mea
si totul capata un sens...doar tu-ntelegi, doar tu poti da,
Iar sufletu-mi improspatezi, caci dragostea ta mantuie...
Cum as putea eu sa nu las, iubirea sa ne mistuie?
De te-as intreba iubite, al meu pe veci de vrei sa-mi fii
si simfonia clipelor sa cearna o dragoste cum alta nu-i...
E lacrima si e dorinta, un lucru sacru si sublim,
sa ne unifice-ntr-o fiinta, un legamant ceresc sa fim...
De te-as intreba iubite, dar, eu nu stiu cand vei veni...
Te-astept de-o vesnicie parca...voi astepta inca o zi.
Sfideaza timpul pentru mine, far de lumina ca sa-mi fii
ce-mi lumineaza existenta cu focul cald al inimii...

                                                  by: Daniela Stan



No comments:

Post a Comment