daniela

daniela

Tuesday, December 30, 2014

Daca tu ai fi aici...

Daca TU, ai fi aici si nu in vise
si ziua de maine sa fie pentru totdeauna,
Mi-ai transforma ramasitele sufletului in flori de portocal
si fragilitatea mea in pofta de a descoperi noi dimineti.
Daca TU, ai fi aici si nu in chemare
si destinul meu sa-si gaseasca odihna in bratele tale,
M-as naste odata cu tine, precum anotimpurile,
o femeie in cautarea culorilor sale.
Daca TU, ai fi aici si nu in povestea mea
si sa-mi potolesc setea la izvorul buzelor tale, sorbindu-le mirul,
As descoperi armonia inefabila a trupului meu
fara sa-mi cenzurez dorinta.
Daca TU, ai fi aici si nu in necunoscut
si din gandurile mele sa fac punte catre tine,
As calatori intr-o noua dimensiune, unde tu esti eternitatea mea;
un rasarit imposibil de uitat.
Daca TU, ai fi aici si nu in distanta
si sa ma adancesc in blandetea ochilor tai ceresti,
Mi-as impleti cuib la adapostul divin al sufletului tau;
pulbere de raze ce-mi mangaie existenta.
Daca TU, ai fi aici si nu in timp
si sa-mi revars nectarul soaptelor mele peste mireasma fiintei tale,
As imortaliza fiecare moment intr-un peisaj autentic al dragostei...
poem ce abunda de emotii cu fiecare clipa...

De ce mi se pare ca te iubesc dintotdeauna?


                                                  by: Daniela Stan



No comments:

Post a Comment