daniela

daniela

Tuesday, December 30, 2014

Ai fost...

Povestea mea incepe cu iubire si se termina in tradare...
Ai fost dorinta si pacatul meu, pansament si rana, agonie si extaz.
Povestea mea incepe cu speranta si se termina in dezamagire...
Ai fost puterea mea si strainul din bratele mele...adapost si umbra, binecuvantare si chin.
Povestea mea incepe cu tine si se termina cu amintirea ta...
Ai fost norocul si pedeapsa mea, sansa si blestem, inger si demon.
Ai fost...
si durerea a prins radacini...
radacinile trecutului...un trecut cu o dragoste necredincioasa,
un trecut cu ramasite de iubire...
Pot schimba totul dar, nu pot schimba inima ta...
Drumul meu langa tine, nu a dus nicaieri...
Cate rani are inima mea!
Cat de mare a fost pretul fidelitatii mele!
Amintirea ta imi chinuie lacrimile...este pedeapsa mea...
Ceea ce a fost intre noi nu a avut identitate...sufletul tau nu a ars niciodata pentru mine...
M-ai lasat sa plec...pentru totdeauna...
te-ai rupt de sufletul meu iar inima mea a ramas fara protectie...
inima mea a ramas sa testeze suferinta...
marturii captive ce imi scriu pentru o sansa...
Sansa de a insista ca viata sa-mi zambeasca,
Sansa de a nu mai lasa timpul sa ma depaseasca...
pentru ca timpul nu priveste inapoi, nu asteapta, nu renunta la ceea ce a luat...
Ai fost...

                                                       by: Daniela Stan



No comments:

Post a Comment